درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7877صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 22 آذر 1392 - 20:14
نقش وبلاگ ها در مدیریت موثر شهرت آنلاین
وبلاگ نویسی هرگز جای وبسایت را نمی گیرد اما در کنار وبسایت باعث ایجاد یک حضور آنلاین در فضای اینترنت می شود. هنوز هم توصیه می شود که شرکت ها سایتی مرکزی برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان داشته باشند. از وبلاگ نیز می توان به عنوان باشگاه طرفداران یاد کرد که بازدیدکنندگانی را به سوی وبسایت شما ارسال می کند. ا
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چیسا کین، عادل میرشاهی- وقتی شرکت یا نام یا شهرت شما با پیامی منفی در خطر قرار می گیرد، پاسخگویی سریع حیاتی است. وبلاگ نویسی یکی از مهمترین ابزارهایی که در اختیار واحد روابط عمومی قرار دارد.


اصطلاح «وبلاگ» در سال 1997 مطرح شد و در می 1999 به صورت واژه «بلاگ» درآمد. خلاصه اینکه یک مجله شخصی و یا ابزار گزارش دهی خبری، را وبلاگ می گویند. وبلاگ نویسی محبوب ترین ابزار ارائه پیام ها در فضای عمومی اینترنت با سرعت بالا تلقی می شود. در این نوشته می خواهیم به برخی از دلایلی که وبلاگ نویستی می تواند برای مدیریت شهرت آنلاین کارایی داشته باشد، بپردازیم:


• یک یادداشت وبلاگ در عرض چند دقیقه می تواند توسط اسپایدر های موتورهای جستجو شناسایی شده و به سرعت نشان داده شود. بدین صورت پیام شرکت شما در سایت و وبلاگتان دیده می شود. در حالی که به دلیل روزآمد کند وبسایت های سازمانی، حضور اسپایدرهای موتورهای جستجو در سایت ها بسیار کند انجام می شود و برای انتقال پیام ها به زمان زیادی نیاز است. ارزش داشتن یک وبلاگ به سرعت بالای فهرست شدن آن بر مبنای کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است. که منجر به نمایه شدن سریعتر و بیشتر محتوای مورد نظر شرکت شده و نهایتا شناخت افراد از سایت شما بیشتر و بهتر صورت می پذیرد. (این مساله بستگی به آشنایی تولید کننده محتوا به اصول سئو پی آر دارد.) همچنین از آنجا که وبسایت رسمی سازمان معمولا دیر به دیر روزآمد می شود، اسپایدرها دیرتر آن را نمایه می کنند و امکان دارد زمانی خبر شما در موتور جستجو نمایه شود که ارزش خبری آن دیگر وجود نداشته باشد.


• یک وبلاگ به راحتی قابل طراحی است و به طور دائم یا موقت می توان از آن استفاده کرد. این اجازه می دهد که یک شرکت برای پاسخگویی به بحران، وبلاگی را ایجاد کرده و با عبور از شرایط آن را حذف کند. یا یک سامانه کمکی برای ارائه نقطه نظرات خود داشته باشد که بتواند از طریق آن پیام هایش را با مخاطبان بیشتری در میان بگذارد. کنترل کلمه کلیدی حضور در فضای وب است.


• مکانیسم وبلاگ یک محیط تعاملی به وجود می آورد. اگر شرکت بخش دریافت پیام ها را برای مخاطبان باز بگذارد، بیننده می تواند یک کامنت مرتبط برای محتوا ارسال کند. زیبایی وبلاگ این است که شرکت می تواند پیام ها را پیش از انتشار مدیریت و بررسی کند. بازهم، این عامل کنترل در حفظ ارتباط با بازدیدکنندگان با ارزش است. اطلاعات موهن و یا بی ربط می تواند بلاک شوند و اطلاعاتی که مورد نیاز هستند، اجازه پخش پیدا کنند.


• با توحه به پیچیدگی اکثر وبسایت ها، اغلب شرکت نمی تواند از طریق وبسایت پاسخ سریعی به مسائل بدهد. چراکه لایه های فنی زیادی در ارائه اطلاعات دخیل هستند [امروزه با به کارگیری سیستم های مدیریت محتوا در وبسایت (CMS) کار با آن بسیار راحت شده است و در عمل تفاوت زیادی با وبلاگ ندارد- مترجم] یک بلاگ می تواند ضمن حفظ منافع شرکت مطالبی را در قالب آموزش بیان کند. لطفا توجه داشته باشید که اگر مدیریت شهرت دلیل وجود این وبلاگ است، باید محتوا به دقت تولید و قبل از ارسال بررسی شود.


• از آنجا که ارسال یادداشت در وبلاگ بیش از وبسایت رخ می دهد، سیگنال های بیشتری برای اسپایدرهای موتورهای جستجو ارسال می شود. بنابراین آنها خیلی بیشتر از سایت به وبلاگ سر می زنند و در نتیجه اخبار وبلاگ بیشتر و زودتر از اخبار سایت نمایه سازی شده و در موتورهای جستجو نمایش داده می شود. این مساله می تواند مزیتی برای دریافت کننده پیام شما باشد که می تواند پیش از دریافت خبر منفی، اخبار صحیح شما را در مورد آن واقعه یا رویداد دریافت کند و همچنین سبب افزایش آگهی نسبت به افزایش رقابت در کسب و کار شود.


• لطفا توجه داشته باشید که وبلاگ نویسی هرگز جای وبسایت را نمی گیرد اما در کنار وبسایت باعث ایجاد یک حضور آنلاین در فضای اینترنت می شود. هنوز هم توصیه می شود که شرکت ها سایتی مرکزی برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان داشته باشند. از وبلاگ نیز می توان به عنوان باشگاه طرفداران یاد کرد که بازدیدکنندگانی را به سوی وبسایت شما ارسال می کند. ارزش انجام کمی کار اضافی برای پشتیبانی از وبلاگ در افزایش ترافیک، مقابله با مسائل منفی، و موقعیت های اضافی برای مشاهده شدن در صفحه نتایج موتورهای جستجو دیده می شود. با انجام این کار می تواند از عوامل منفی که شهرت آنلاین شما را به خطر می اندازند در زمان کوتاهی جلوگیری کنید.


منبع: http://www.computergoddess.com/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد